Sezen Aksu'nun Vasiyeti


Mezarıma 'anlamaktan öldü' yazsınlar
Sabah kuşağında ilk kez Saba Tümer'in programına konuk olan Sezen Aksu, açıklamalarıyla gündeme damgasını vurdu. Yayın sırasında Twitter'a Aksu'yla ilgili mesajlar yağdı.


Mezarıma 'anlamaktan öldü' yazsınlar
Sezen Aksu, Kanlıca'daki stüdyosunun kapılarını "Saba Tümer ile Bugün" programına açtı. İlk kez bir gündüz kuşağı programına konuk olan sanatçı, yayının başında neden Saba Tümer'i tercih ettiğini açıkladı: "Seninle hep konuşurduk Saba. Ben genelde ekran önünde olmak istemediğimi söylerdim. Fakat bir gün sen 'İnsanlar seni özlüyor ve görmek istiyor' dediğinde yumuşak karnımdan vurdun beni. Ben de sevenlerimin beni görmek istediğini, bir şeyler paylaşmamı istediğini düşündüm."


Onno evrenin hediyesiydi
Sezen Aksu'nun Saba Tümer'le sohbetinde kahkahalar havada uçuştu. Yayında duygusal anlar da yaşadı. Tümer, Aksu'ya kaybettiği yakınlarını hatırlatınca ikili gözyaşlarına hakim olamadı. Ünlü şarkıcı, Onno Tunç, Adile Naşit, Aysel Gürel ve Meral Okay'a duyduğu özlemi anlatırken şöyle konuştu: "Düğün ve cenaze, işte hayat böyle... Malum son hepimizi bir gün bulacak. Elbette ki hasret çekiyoruz, çok özlüyoruz, unutmamız söz konusu değil. Çok kıymetli zamanlar harcamışız, paylaşmışız. Ama doğanın kanunu bu. Yapacak bir şey yok. Gözümüzün yaşı akacak ama olgunlukla karşılayacağız. Bugün yanına düşen, yarın sana düşüyor. Hayat böyle bir şey." Aksu, Onno Tunç için ayrıca, "Onno büyük bir şanstı, evrenin, Tanrı'nın hediyesiydi. Ve onun kıymetini bildiğimi düşünüyorum" diye konuştu.


Anlama durumum fazlaca gelişti
Aksu, yaşadığı acı deneyimlerin kendisini olumlu yönde etkilediğini de söyledi: "Önemli bir hakikat var. Kötü deneyimlerden iki türlü çıkıyor insan: Ya acılaşıyorsun ya da tatlılaşıyorsun. Ben ikincisi oldum herhalde. 18 yaşımdan sonra anlama durumum fazlaca gelişti. Vasiyetim, mezarıma 'Anlamaktan öldü' diye yazsınlar."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder