3 Aylık Bebeğimin Gözü Çapaklanıyor Çözümü


Soru:

Hanımlar 3 aylık oğlumun gözü sürekli çapaklanıyor ne yapabilirim ?

Cevaplar:

bi doktora gösterin bence en doğrusu birde dikkat edin emzirirken göğsünüz değmesin oda çapaklanma yapıyor


benim oğlumunda öyleydi yeni düğzeldi gözüne masaj yap çayla sil öyle öyle düzelir

benim oglumda dogudugundan beri sag gozu hep capaklanir akardi SIK SIK temizlerdim drlar hep belli bir zamandan genelde 5/6 aylik olunca gecer derdi kendiliginden geciyor hic endise etmeyin cevreye kulak asmayin anlamiyorlar insani panige surukluyorlar simdiden cok gecmis olsun


oglumun gozude 6aylik olana kadar capaklandi kendiliginden geciyor endiselenmeyin dr cay ile temizlimemi soylemisti sizde deneyebilirsiniz


anne sütü iyi geliyor benim kızımında olurdu bende hep sütümü gözüne sıkardım iyi gelirdi


Emzitiyosan sutunden damlat


masajda cok onemli surekli yapin

Ya da soguk cayla sillo da iyi gelir


bi profesor bana dalin sampuanla gozlerini gunde bir kere yikamami soylemisti cok ta ise yaradi


Ay benim oglumunda öyle oluyo ılık su beze batırıp her sabah siliyorum suyun içine dalinde koyuyorum iyi geldi azalmaya başladı:D


Aaa zeynep hanım benim dr.umda öyle ddi:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder