4 Aylık Bebeğim Öksürmeye Başladı Tavsiyeler

Merhaba benim kizim 4 ay 7 günlük ve öksürmeye başladı küçûk olduğu için hemen ilaç kullanmak istemiyorum siz annelerin bir tavsiyesi var mı ?

Cevaplar:


ihlamur cayi veriyorum ben iyi geliyo.

2 kaşık pekmez ve 3damla limon sık ver cok iyi geliyo

Çay kaşığıyla zeytinyağı ver

doktora git altından başka hastalık çıkabilir bronşit olursa iyi olmaz ilaç kullanmaktan çok korkma çünkü zaten çocuğunun yaşına göre ilaç veriyor doktor


Pekmez limon sakin verme ciğerleri yanar kuzunun.

Vlla bnım oglmda 5aylık öksüryo bnd gtmcktm doktra ılc ıstemdgm ıcn evd kndm yaptm bsılr ama fyda etmdı meccbr gt tk


Kuru sogani halka dogra uzerine 2 3 tatli kas şekr dök sulaninca suyunu icir gunde 4 5 tatli kasigi bitkisel ant. Ixi geliyo

kızlar 8aylık oglum bogazında balgam var.nasil çıkartır.dr götürdüm ama tavsiye edebileceginiz bişeyler varmı.çok tşk

Ihlamur balgam söker içirin sonra dizlerinize yatırıp sırtına pıtt pıt vur balgam ı kusar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder