Anneler bebeginizin emziğini ne sıklıkla değiştiriyorsunuz?

Soru: Anneler bebeginizin emziğini ne sıklıkla degiştiriyosunuz???

Cevaplar:


hanqı bırını yazsam ah ah sureklı emzxıqı bır yerlere atıyo bulamıyorum haftada bırmı desem ayda bırmı

Ben hiç değiştirmiyorum:):)çünkü emzik almıyo benim bebslerm:)5 buçuk aylık kızıma doğduğundan beri veriyorm emsn diye. ağzına bile almıyo. kusturuyo.

heray 3er tane aliyorum emio emio yenisini veriorm art saymiom kac haftada bir oldugunu ama en son bugun degistrdm aldm bikactane 3aydr degistirmiodm ama yine 3tane emziktiler busefer markayida degstrdm

Ucundaki şeffaflık gidince atıyorum artık.1 ay gibi oluyor yani.Bazende olmadık yerkere atıyor.Mesela dün klozete attı sıpa.

eğer emziği kaynar suda steril hale getirip o şekilde kullanıyorsan bir ay kullanabilirsin tabi bunu her gün yapman gerekiyor, eğer sterilize etmiyorsan hergün değiştirirsin. yani önemli olan emziği hijyenik tutman

ben eskidigi halde degistiremiyrum baska emzigi b irakin aynisini aldim ikisinin farkini eliyle bile anliyo asla almiyo alistiramiyorum bir turlu yeniyi verince kusuyo:((

0-6 ay 4 emzik suan 6-9 ayligiz 3 emzik  disler tamamen cikinca sayimiz artacaktir. benimkide anliyor baska emzik verince almak istemiyor

icinin sefafligi beyazlayinca hemen degistiriyorum 2 haftada bir

Cok seviyorum emzigi tam bir kurtarici bebegim 14 saat ac kalmak zorun okdugu zamanlar oldu o olmasa ben napardim o zor gunlerde

Benim oglum 3 ay emdi birakti ama doktora sormustum 6 ayda bi degis demisti dis fircalarida ole olmaliymis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder