6 Aylık Kabız Bebek İçin Öneriler

Güzel anneler benım 6.5 aylık oglum var gecelerı hıc uyumuyor bıde kabız olmuş ne onerırsınız kabızlık ıcın lutfen bırşeyler yazarmısınız şimdiden teşekkurler...

Cevaplar:

1.Bir cay kasigi az zeytin yag icir hemen yapar birdaha
2.Kesinlikle poposuna şırıngayla zeytinyağı sık.kısa bi süre sonra yapar
3.Benim kızımda 6 aylık bir çay kasıgı zeytin yag içirirsenn cok faydası olurr ek gıdayada gectiysenizz katıı yiyecek yedirmeyinn
4.Kaysı kaynat suyunu içir haşla püresini yedir
5.Aynen benim oğlumda öyleydi kuru kayısı kompostosu içirdim iyi geldi biraz
6. 3 tane kayısı biraz su cezvede kaynat posasıyla birlikte yedir anında çıkar kayısı kabızlıga birebir
7. benim kızımdada kabızlık problemi vardı ve 2-3 güne bir yapıyordu yapıncada taş gibi oluyodu çok zorlanıyordu. poposunda çatlaklar bile olmaya başlamıştı kuzuşumun ne kullandıysak baş edememiştik. ama bi komşumuzun tavsiyesi üzerine zeytin yağını bi cezveye koydum hafif yanmaya başlayana kadar ateşte kızdırdım sonrada soğuttum. her gün 1 ttlı kaşığı verdim ve 2 gün sonrasında şeytanın kulağına kurşun düzeldi ondan sonrada birdaha olmadı çokşükür. İnşallah sizinde işinize yarar
8. ek gıda yedirdiğiniz herşeyin içine biraz zeytin yağı katarsanız rahatlar ben oğluna öyle yapıyordum arada birazda içirin geçer insallah.
9. bir kahve fincanına ılık su koyun içine bi çay kaşığı kimyon yarım çay kaşığı şeker karıştırıp dibine çökünce içirin ben çok faydasını gördüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder