7 aylık Bebeğe Balık Yedirmek

Soru:
Selam arkadaşlar oğlum 7 buçuk aylık balık vermek istiyorum geçen biz yerken tatırmak amaçlı
beyazından verdim baya sevdi ama sizler nasıl yapıyorsunuz ? kaç aylıkken vermeye başladınız?

Cevaplar:


1 yaşından önce verılmemelı.

Sen ne yersen onada ver cnm

8 aylıkken verdim, o zamanlar fırında somon yapıyordum 1 yaşından sonra nasıl yaparsam öyle yedi.

 biz 6. ayımıza girdiğimizde dana eti 7.ayımıza girdiğimizde tavuğa başlatmıştı 8. ay dada balığa başlayabilirsin demişti ama ben tattırdım beğendi oğlum maşallah ama sizler nasıl veriyorsunuz hangi balığı tavsiye edersiniz arkadaşlar? tşkler

7 aylık ken verdim bir zararı olmadı

benim oğlumda 7.buçuk aylık emziriyorum bende bu akşam biraz somon balığı verdim bir sıkıntısı olurmu acaba???

evet 1yaş dan önce balık ve bal verme dedi ebe..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder