Hamileyken Bebek Emzirmek Ne Kadar Doğru ?


Arkadaşlar sizce hamile iken emzirmek ne kadar doğru?

Cevaplar:

1.hemen bebeği zehirler sütün hamile kaldğn an süt zehirlenyrmş hç mi duymadın sakın emzirme yavruna yazık

2.hamileyken emzirmek olmazki ya sen karnındaki bebeğinin rızkını öbür çocuğuna vermiş oluyorsun.. Ben büyüklerimden hamileyken bebek emzirilmez emen çocuğa haramdır diye öğrendim karnındaki çocuğunun hakkı o çünkü.. Ben böle biliyorum.

3.Saglik acisisindan hamilelik doneminde bebek annenin vitamin filan ne varsa aliyor birde hamile bayan emzirirse yorgun duser

4.Bende emzirilmez diye biliyorum. Ama zehirlemez çünkü tadığım biri hamileliğin 6.ayına kadar emzirmiş hamile olduğu 6aylıkken öğrenmiş. Karnındakı çok zayıfmış doktor emzırdiğin için gelişmemiş demiş ama şimdi sağlıklı ve 5 yaşında

5.Sütün zehirlenmesi diye birşey safsata hurafe, öbür bebeğin rızkını çalmak filan boş laflar. Emzirebılırsın 6. Ayında kes çünkü emdikçe rahim kasılır erken doğum olabilir, kesilme sebebi sırf bu yuzdendır, ne bebeğe zararı nede karnındakıne zararı yoktur, biraz enerjin tukenır duzgun beslenmen gerekir. ayrıca süt rezervelerin doğuma kadar kendini topluyor daha öncekınden çok daha kaliteli sütün oluyor. Hamıleliğiizde Demır ılacını vıtamınını magnezyum ılacını ve balık yağını düzenli kullanın.bu benım sözlerım değil kadın doğum doktorumun ve çocuk doktorumun görüşüdür.


6.hic dogru deyil senmi beslencen bebekmi kucagindakimi hic emzirme bebek be sen beslen

7. o kadın doğum doktoruna bi sorarmısın kendi o durumda olsa çocuğunu emzirmeye devam edermiymiş.ya karnındaki bebeğin hakkı o süt emzirdiğinde o bayanın hali ne olur ya hamile bayana bişiy olsa o doktor gelip müdahale edebilecekmiş.bıraksanıza ya sen emzirme kardeşim karnındaki çocuğun hakkı o


8.Arkadaşlar tıbben durum şöyle: gebeyken emzirmenin gebeliğin ilk 6 ayında herhangi bir zararı yok, gebelik hormonlarına bağlı sütün tadında değişiklik olabilir bu yüzden emen bebek emmeyi bırakabilir, gebeliğin son üç ayına ise emzirmemek gerekiyor çünkü artık yeni doğan bebeğe yönelik anneden kolostrum denen yenidoğan sütü salgılanması gerekiyor, bu yüzden son üç ay emzirme kesilir, ben aile hekimiyim ve daha bugün emzirme eğitimine gittim, doğrusu budur boşuna tartışmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder